صفحه نخست    بلاگ    ۱۴۰۰/۹/۱

 مارکرهای پوستی

روشهای پاک کردن مارکر دائمی از روی پوست

 بلاگ    ۱۴۰۰/۹/۱  چاپ
روشهای پاک کردن مارکر دائمی از روی پوست

مارکرهای پوستی نوعی قلم خاص هستند که برای ایجاد تصویر روی پوست اعمال می شوند. این نوع قلم ها معمولاً توسط جراحان قبل از اقدام به جراحی برای اهداف پزشکی یا جراحی زیبایی استفاده می شود. همچنین، آنها اغلب در سالن های تاتو قبل از استفاده از جوهر دائمی واقعی استفاده می شوند.و طبق گفته مراکز سم شناسی، ممکن است دو تا سه روز طول بکشد تا نشانگر دائمی خود به خود از روی پوست شما محو شود.

اگر می‌خواهید اثر جوهر مارکر را کمی سریع‌تر پاک کنید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید. و همچنین برای اثر بخشی بهتر باید چندید بار تکرار کنید.

اسکراب نمک دریایی

نمک دریایی خاصیت لایه برداری طبیعی دارد. هنگامی که با آب گرم مخلوط می شود، می توانید یک اسکراب ملایم برای لایه برداری لایه بالایی پوست ایجاد کنید. سعی کنید مقدار مساوی آب نمک و آب گرم را مخلوط کنید تا خمیری ایجاد کنید.این اسکراب را دو بار در روز به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید.

روغن زیتون یا روغن نارگیل

اگر روغن زیتون یا نارگیل در منزل دارید، مقدار کمی از آن را روی پوست خود بمالید و قبل از شستشو به آرامی ماساژ دهید. این روغن ها می توانند به چسبیدن به جوهر کمک کنند. در تئوری، روغن سپس می تواند به لکه های نشانگر دائمی روی پوست شما بچسبد و به پاک کردن آنها بکمک کند.



روغن بچه

ایده روغن بچه این است که می تواند به روغن های اضافی روی پوست بچسبد و سپس تمام مواد را از بین ببرد.
مقدار کمی روغن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و سپس به طور معمول بشویید و آبکشی کنید. با این حال، اگر پوست مستعد به آکنه دارید، مراقب باشید، زیرا استفاده از روغن های اضافی می تواند منجر به جوش های بیشتر شود.

خمیر دندان سفید کننده

همان خواص خمیر دندان سفید کننده که به روشن شدن لکه های سطحی روی دندان های شما کمک می کند ممکن است به طور بالقوه لکه های نشانگر دائمی روی پوست شما را نیز روشن کند. از این روش دو بار در روز استفاده کنید.

آرایش پاک کن

پاک کننده آرایش ممکن است راه حل دیگری برای از بین بردن مارکرهای دائمی از پوست شما باشد. این نیز در مقایسه با پاک کننده های خانگی مبتنی بر مواد شیمیایی، گزینه سخت تر است.آن را با پنبه بمالید و به مدت چند ثانیه با حرکات دایره ای ماساژ دهید.و بعد بطور کامل با آب گرم بشویید.


بهترین مارکر برای پوست

اگر به مارکرهایی برای پوست خود برای ورزش یا خالکوبی های موقت علاقه دارید،و می خواهید مارک هایی را که به طور خاص برای پوست طراحی شده اند پیدا کنید.حتما از مارکر جراحی GTH استفاده کنید این مارکر به صورت کاملا استریل موجود میباشد و در کنار استفاده پزشکی برای انجام تتو هم پیشنهاد میشود


مارکر پوستی و جراحی Tondaus مدل TD01



مارکرهای دائمی در نهایت با شستشوی منظم و روغن های طبیعی از منافذ شما محو می شوند. اگر می‌خواهید کمی سریع‌تر از شر لکه‌های نشانگر خلاص شوید، از درمان‌های خانگی که در بالا ذکر شد استفاده کنید.

گیتا تجهیز هیلدا